19 February 2014

Lean on that belt

Phillip Lim, Fall 2014

Phillip Lim, Fall 2014

Elin, 02/2012

Elin, 02/2012

Faz algum (longo) tempo que eu tenho reparado em cintos. Acho complicado usar embaixo das camadas infinitas de roupas no inverno, mas com as temperaturas melhorando, eu volto a pensar neles.
Phillip Lim atualizou os cintos mais largos no seu último show na Fashion Week de Nova York e Garance Doré parece ter se encantado com um deles. Mas, pra mim, ninguém brinca melhor com esse acessório do que Elin Kling (Gabi tiete inveterada). Do alto dos meus 1,58m não consigo me visualizar com um deles.
Resolução: arriscar! (?)

***

It’s been a while since I first started dreaming about large belts. I find it a bit too complex to wear them underneath the infinite layers of winter clothes, but as temperatures start to raise (meaning ‘become less annoying’) these belts begin to pop up in my sartorial imaginary again. Phillip Lim updated this accessory in his latest show at New York Fashion Week and Garance Doré seems to have noticed them, well, one of them particularly. But, for me, nobody work a large belt better than Elin Kling (Gabi, the annoying super fan). Yet for my 1,58m it seems so tricky to adopt such accessory.

Resolution: take the challenge! (?)



Images: Phillip Lim, WWD / Elin Kling, elinklingtumblr.com

3 comments:

  1. Gabi, desde que li Elin Kling pela primeira vez (em um post seu, aliás), procurei e acho que você me passou seu 'tietismo'! Mulher linda e inspiradora, viciei!! E cada cinto liiiindo, vontade de usar o look da Elin de 2012 inteirinho!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhhh a Elin... Inspiradora demais, ne? :)
      Oba, vou te contaminar mais com meu tietismo pra gente poder fofocar sobre as inspiracoes dela!! rsrs
      Adorei o comentario, Cris!

      Beijo!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete